جمعه :: BenYamin is typing...

جمعه

من یه مرضی گرفتم اونم اینکه هی مینویسم و پاک میکنم. یعنی پست نمیکنم ! 

علیرضا کتانی ۳۰ آذر ۹۷ , ۱۸:۲۳
شاید این بتونه کمکت کنه: http://shahinkalantari.com/

فکر نکنم هیچ وقت کمک کنه! 

Leyli 🦋🍀❄️ ۳۰ آذر ۹۷ , ۱۸:۴۲
به غایت درکتون می‌کنم...
به خصوص این اواخر که رسما دیگه چیزی برای نوشتن ندارم...
دارم اما نمی‌تونم بنویسم. می‌نویسم و بعد حس می‌کنم ارزش پست شدن نداره و پاک می‌کنم.

واقعن چرا فکر می کنیم چیزی ارزش پست شدن داره یا نه ... نمیدونم!

وجوج جیم ۰۱ دی ۹۷ , ۰۲:۳۱
فکر کنم اینم یه مرحله از خودسانسوریه

صحیح! (وی عاقل اندر سفیه نگاه میکند)

منم دچارشم!

عجیبه ها!

عمری گشتیم به دنبال دست خدا برای گرفتن
غافل ار آنکه دست خدا ، دست همان بنده اش بود
بنده ای که نیاز به دستگیری داشت . . .
سفره خاتون ۱۹ تیر ۹۸ , ۱۹:۴۴
میدونی؟من الان شدیدا دچارشم- _-
53تا چرکنویس و 62تا زباله گواهه -_-

خب... ما هممون مثل یه لکه هستیم تو تقویم (یعنی خط زمانی دنیا) بعضی وقت ها هم خیلی مهم نیست چی تو ذهنمون هست یا چی نیست! واسه همین خب بهتره نوشته بشن و پاک بشن :)

سفره خاتون ۱۹ تیر ۹۸ , ۲۳:۴۴
خب میشه از یه زاویه دیگه هم به این قضیه نگاه کرد! اگه ما یه لکه هستیم تو تقویم پس واقعا چرا برامون مهمه پستی که نوشتیم رو پاک کنیم؟و واقعا علتش چی میتونه باشه غیر اینکه نظر بقیه رو ملاک قرار میدیم؟_من با این خودسانسوری راحت نیستم ولی درمانی هم پیدا نکردم براش:)

سوال خوبیه ولی جواب خوبی براش ندارم فکر کنم! 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.